کلاس های ماساژ
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره ماساژ در موسسه نیک اندیشان با اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از دانشگاه انگلستان را پس از طی نمودن جلسات تئوری و عملی مورد آموزش قرار می گیرد. و نیز همچنین معرفی به کار را نیز در انتهای دوره خواهیم داشت.

دوره آموزش ماساژ در موسسه نیک اندیشان در تایم زمانی دو ماه و نیم توسط مربیان و نیز ماسورهای حرفه ای و با تجربه برگزار می گردد. دوره آموزش ماساژ صورت ، فوت و کل بدن در واحدهای عملی و تئوری با بیان اصول و مبانی پایه و نیز پیشرفته دوره ماساژ عنوان می گردد. تعداد 2 جلسه تئوری و نیز 10 جلسه عملی برگزار می گردد که تمامی تکنیک ها برای یافتن عضلات و نیز بافت های بدن و همچنین رفع گرفتگی های عضلانی و ریلکسیشن مورد آموزش قرار می گیرد.

کلاس آموزشی ماساژ

به منظور ثبت نام در کلاس های آموزشی ماساژ می توانید به نزدیک ترین شعبه نیک اندیشان در محل سکونت خود مراجعه نمایید. قابل توجه می باشد که موسسهنیک اندیشان در تمامی شعبات نزدیک به مترو می باشد و دسترسی راحتی را برای مهارت آموزان فراهم نموده است.

ماساژ

هزینه آموزش ماساژ

هزینه دوره آموزش ماساژ درموسسه نیک اندیشان 785000 هزار تومان می باشد و نیز هزینه خرید جزو 52000 هزار تومان می باشد. لازم به ذکر می باشد که موسسه نیک اندیشان پرداخت اقساطی را برای متقاضیان خود میسر نموده است تا راحتی بیشتری را برای پرداخت اعمال نماید.

 

ثبت نام کلاس آموزش ماساژ

ثبت نام در دوره کلاس آموزشی ماساژ با هدف تولید نیروکار در زمینه ماساژ در موسسه نیک اندیشان به انجام می رسد. رفع استرس روزانه با انجام انواع مدل های ماساژ می تواند فواید درمانی و پزشکی ماساژ را برجسته نماید. موسسه نیک اندیشان اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از دانشگاه انگلستان را در پایان دوره ماساژ خود قرار داده است.





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: